Turtelduen Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Noen som har opplevd dette? Var ei jeg kjenner som har opplevd det med alle tre, men noen her som har opplevd det som kan fortelle litt? (Hun hadde altså ikke noe vondt, riene var ikke vonde) Jeg føler liksom at det er noe på gang her, har noe som er litt vonde i blandt. Men ellers så er de helt svake, men likevel syns jeg det er noe som er rart her... Jeg har vært småkvalm i hele dag, også nå kjenner jeg at jeg ikke får ro i kroppen... Noe som burde sjekkes opp? Er litt redd jeg lekker litt forstervann også... (Vet jeg bare kan ringe føden, men tenkte å høre litt her først)
Sjokoladekaka Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Har ikkje opplevd det sjølv, men ein slektning av meg har hatt 3 sånne fødslar. Liksom "berre pause i oppvasken for å få ut ungen"-fødslar.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 jeg hadde veldig lite smerter. gikk hele dagen å kjente lite liv. på kvelden ble jeg engstelig, så jeg kjørte til sykehuset og måtte ligge med sånn magebelte osv. klokka 3 på natta snakket jeg i tlf og klokka 3.45 var småen ute.... hadde aldri ordentlige smerter og hadde det ikke vært for at jeg var der så hadde jeg aldri rekket og komme meg dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå