Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Vurderer strekt å legge inn silikon i puppene mine nå siden alt av pupper forsvant etter amming.. desverre:( Hvordan gjorde dere det med tanke på de to ukene man trenger på å komme seg etter operasjonen. Får man sykemelding for sånne inngrep, eller må man bruke av ferien sin? Og siden vi har tenkt til å få oss flere barn etterhvert, er det lurt å vente da? Med tanke på at de vil begynne å henge etter amming og slikt.. Vil ha pupper!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Siden du har greid å amme, må du ha pupper. De ser bare mindre ut når de ikke er fulle av melk! Hvorfor ofre helsa på noe de fleste angrer at de har gjort?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg fikk innvilget operasjon da jeg var 22 år. Hadde ikke antydning til bryst overhode, og kun såvidt brystvorter. Dette slet jeg skrekkelig med da jeg ellers hadde former på andre steder av kroppen, og enkelte plagg var det bare å glemme og bruke. Silikonen så og kjentes fint ut det første året. La ikke inn masse, men fikk en normal C-cup. Jeg er høy, og normalt slank. Så ble jeg gravid da.. sprengte i brystene som aldri før.. og etter fødsel var det steinharde og tunge. Melka kom sent, det kom lite, og jeg måtte bare gi opp. Inngrepet mitt hadde kosta meg amme-muligheten totalt. Og nå, flere mnd etterpå er de slappe, (for mye hud), og det kjennes som om implantatene bare slenger inni der. Raste ned i vekt etter fødsel, så mye er hengslete. men de årene jeg var ny-operert, var jeg lykkelig. Eksponerte ikke brystene for folk eller noe, men kunne endelig bruke BH (fordi før var t.o.m minste BH str for liten..), og jeg kunne bruke litt utrigninger og flotte kjoler. Mitt råd er å vente med alle inngrep til man er helt ferdig med å få barn. Det som skjer nå er at jeg enten må kvitte meg med innleggene eller ta ny operasjon når jeg er ferdig med å få barn. Nå får jeg egentlig bare lyst å skrive at hvis man vil ha PENE silikonpupper, så bør man ikke få barn, eller hvertfall amme.. (for å sette det på spissen), for de blir garantert forandra - uansett hvor store eller hvor små.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Ååååååhhhhhh..........ikke bry deg om disse sjalusisklifittene over her som skulle ønske de ikke hadde kredittgjeld som gjør at de ikke får tatt opp kredittlån til pupper=) Lykke til med evt nye pupper snuppa=)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Her er det visst ei sklifitte som har gravd tryne sitt ner i all for mye kredittgjeld betale pupper på kreditt da er du faen med dum i skallen' Sjalu over hooode ikke (ler)
b10na&lillegull Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Moren min fikk saltvann i puppene etter hun hadde ammet meg, de så ut som vrengte bukselommer og ødela selvbilde henne fullstendig. Vet ikke om de bruker saltvann lenger? Det er snart 20 år siden og hun har ikke hatt noen problemer med å amme søsteren min.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Det er forskjell på saltvann og silikon
Mamsen86 Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Jeg tror ikke at det er så mange som bruker saltvann lengre, faktisk..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Takk for svar anonym 01.20. Og jeg har faktisk ikke pupper igjen, så vet dere det! Hadde en liten a-cup før jeg ble gravid-gikk opp til b-cup når jeg ammet, og nå er det ingenting igjen! Dette sliter jo veldig på selvtilliten min om dagen.. Gikk ikke i bikini èn dag i sommer faktisk.. Tror jeg skal prøve å kanskje få dekket en operasjon jeg.. Er det flere som har fått dette dekket? Er det mye samtaler man må igjennom da? Kvier meg for å ta opp dette med legen til og med.. Vil gjerne ha seriøse svar!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Ja, prøv å få dekket det. Jeg vet ikke hvilke samtaler du må gjennom da, men tror ikke det er så mye. Men dette er jo helt tydelig et problem for deg, så det er jo bare å si det som det er. Og for 25.000,- kan du vel åpne deg litt om temaet? Du trenger sikkert ikke to uker på å komme deg heller, jeg var frisk og rask etter ei. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå