Monajenten Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Rimelig dyrt:-P Med mindre du går på kino på kvelden og stempler billetten, da koster det 19 kr;-)
The most famous Ludder Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Nei, jeg skal bli student, ikke kino for meg, skal være der tidlig... hva mener du med dyrt?
iznogood Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 http://www.grieghallen.no/general_info/news/0003/ :-)
The most famous Ludder Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Så ikke ar det sto der jeg...
La Perla Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Det er omtrent det dyreste i byen tror jeg. parker heller på Bystasjonen, det er billigere (men pga bygging og enveiskjøringer og fanden og hans oldemor er det umulig å komme seg dit med bil med mindre du kommer fra Danmarksplass over broen. Og til danmarksplass er det jo umulig å komme hvis du kommer fra Ibsensgate, så da må man kjøre omtrent til Tveitevannet for å komme inn fra riktig side...Men hvis du klarer å komme deg dit, er det rimeligere enn grieghallen.)
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 hahahaha ler meg ihjel! Det var en fantastisk beskrivelse av tilstanden på veiene nå om dagen!!! hihi ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå