Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 -ha et falsk smil bak kassa.( Alt for limt på og jævla stygt) -rørleggersprekk(trenger jeg si mer) -crocs......................(rest my case) -farget platinablond....(eehhhhh......der så vi lyset) -barberte øynebryn...(hvem faen har hatt terror angrep der?) -store kropper i for små klær.....(ikke bra) eehhh.....alt jeg kom på nå...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Enig i alt Hi skriver, bortsett fra falske smil bak kassa... bare sjarm det:) Så har man anledningen til å være falsk tilbake.. hører med syns jeg.. bedre enn ei "ekte" ei som sitter og drar tyggisen og himmler med øynene. Mer på lista? hmmm... - Fjotiser som er på "lekefylla" - Småe kropper i alt for trange bukser som faktisk får de til å se blubbete ut - Sylteagurk på hamburgern, når man ber om UTEN sylteagurk - Matchende grilldress - Må også få legge til feite folk som kler seg i flagrede telt for å "skjule" valkene.. ikke for mye ikke for lite.. - I am legend - Dagen derpå
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hehe....likte denne: *Småe kropper i alt for trange bukser som faktisk får de til å se blubbete ut* Et sitet som dette fortjener en egen tråd=)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Ja, var litt stolt av den... Syns faktisk i noen tilfeller det er verre en store i trange klær.. trenger jo ikke på død å liv å presse seg inn i xs... Ikke noe bedre enn de tjukke de nei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå