Gå til innhold

Har dere hørt om den dyslektiske satanisten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er mange av de, ser for meg en del helsesøstre som en del av de satanistene der=)

Skrevet

Eller dyslektikeren som kasta seg ut av et fly med flatskjerm??:)

Skrevet

hehe.. det værste er at jeg må lese vitsen 5 ganger før jeg ser feilen... hehe... dysleksihumor går ikke skriftlig for en dysletiker.. hehe..

Skrevet

hehe... håper du ikke føler deg støtt:) uffa..

Skrevet

nei da.. hehe.. det er jo ikke dårlig humor. du aner ikke hvor mange ganger jeg har skrevet lignenede ting selv og folk har begynt og le og jeg ikke aner hvorfor.. hehe.. ler jeg også når jeg får det forklart.. hehe

Skrevet

hmmm.. jeg ser ikke feilen jeg... *flau*

Skrevet

Hørt om den dyslektiske elgen som trodde han var skogens kongle da?

Skrevet

Ja, den er utrolig døt. Daaakar elgen som sitter i et tre.

Den aller beste er De to dyskelktiske tomatene som gikk over en vei, så blir den ene påkjørt og så roper den andre "kom an Kenneth" Jeg ler ennå av den vitsen. (men så har ikke jeg så god humor da...)

Skrevet

...og hva står forkortelsen KRG for?

Norsk dyseleksiforbund.

Skrevet

Hahahaha, den var hysterisk morsom :):):)

Skrevet

HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!

Tror jeg ler meg ihjel!!!!!

:oD

Skrevet

*flire flire*

Skrevet

Fant denne på nettet:

Det var en mann som hadde dysleksi. Han gikk rundt og var så irritert fordi han aldri fikk noe jobb pga av dette. En dag han satt å leste i avisen, så han en Stilling Ledig- annonse, hvor de søkte etter dyslektikere. Mannen ble så glad, og tenkte at endelig var det noen som verdsatte "kvalifikasjonene" hans.

Han reiste ned til stedet samme dag og fortalte sjefen der hvor glad han var for at det endelig noen som respekterte dyslektikere, og at han gjerne kunne tenke seg stillingen.

- Dyslektiker?, sa sjefen. - Vi søkte nå etter en lydtekniker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...