Førstegangsmamma!! :) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Noen som vet?? Kom med meninger dere som har erfaring med disse.... Faller mest på Duo combi.. Hjeeeelp...såååå mye å velge i!! Skrev feile vogner i innlegget mitt lenger nede på siden.... :/
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hei. jeg har selv edge duo combi (har ikke erfaring med city cross), men er kjempe fornøyd med edge, stor bag, kjempe god å trille, litt tung å løfte ut og inn av bil hvis du er liten kanskje, men det går greit. har brukt den nå i litt over 2 mnd og er super fornøyd:) lykke til med vognvalget, er ikke lett det der..hehe
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg har edge duo og er kjempe fornøyd. Den var dyr 7995 kr men verdt hver øre Da datteren min brukte skinner for hofter så fikk jeg plass både til pose og henne Jeg må selge min nå siden vi venter nr 2 og da må jeg kjøpe dobbel vogn
Mars11 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Vi har valgt Edge Duo Combi - og jeg gleder meg enormt til vi skal hente vogna i slutten av oktober. Har flere venninner/ kusine som har anbefalt denne - og vi (mannen og jeg) prøvd å løfte inn/ut av bil mv. Vi bestilte vogn på Kattis i Strømstad - og sparte ca kr 2.000 på dette (kronekurs + at vi fikk med stelleveksen på kjøpet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå