Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 er det noen som har samme oppfatning som meg? at det er mange utgåtte hespete gamle jordmødre på kk? Når jeg var en tur innom på st olavs hadde jeg en helt annen oppfatning å vet dere hva det var ? jordmødre i 30-40 års alderen å de var ikke så snerpete å grinete så veldig mange av de eldre utgåtte gamle røyene er!!!
trillemamma Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Tror nok ikke vi har truffet på samme folkene. Jeg likte meg veldig godt på Haukeland. Jeg syntes alle var koselig, ihvertfall de som jeg traff.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Har fått to barn på kk og har bare truffet hyggelige jordmødre. Kanskje du ikke var så veldig hyggelig mot dem?
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Bare møtt hyggelige jordmødre (verre med noen av barnepleierene/ hjelpepleierene på Barsel og Storken...)
solei Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Har fått tre barn der over 9 år og har bare møtt kjekke jordmødre.Noen er jo selvsagt litt eldre og gjerne strengere men har ikkje dårlige minner derfra.Eneste minus er at de hver gang har sagt flere ganger at de har det så travelt,at det er kaos.Eg jobber selv i ett kaotisk helsevesen og er det noe en ikkje bør si eller vise ovenfor pasientene er at det er travelt.Det prøver vi alltid å holde for oss selv...ellers kan en skape utrygghet!!
mathildas_mamma Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Alle jordmødrene jeg hadde på storken øg føden (lang fødsel, mange jordmødre ) var både unge og hyggelige!! De hjalp meg så godt de kunne. Men enig med at noen av barnepleierene på barsel ikke var så hjelpsomme og greie. Mange jeg sleit skikkelig med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå