~sjiraff~ Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg er skikkelig nyforlovet, og vi har bare såvidt begynt å snakke om hvordan vi ønsker at dagen skal være. Jeg trenger jo ALT av tips som jeg kan få. Det som er viktig for oss er at vi skal ha en hyggelig fest. Hva som serveres til middag, hva slags bordkort, lys, servietter, blomster o.l. er i grunn ikke så viktig føler jeg. Men det skal bli god tid til en bra fest etter maten! Det er viktig! Også har jeg i grunn to ting som jeg har nevnt til min samboer, som betyr mye for meg. hehe.. jeg er litt sær tror jeg. Vi skal ikke ha masse kaker o.l. Det blir kun bryllupskake til kaffen. Muligens kranskekake, men ikke noe mer. Dette skal ikke være noe kaffeslabras med masser av kaker. Grønnsakene til middagen skal ikke være standard i form av et blomkålhodet på et fat med litt brokkoli og gulerøtter rundt. Det er (i mine øyne) skikkelig harry, da hjelper der ikke hvor mør den biffen er... hehe.. Så det er mine sære ønsker for dagen, resten har jeg ikke så sterke meninger om )
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 hehe, jeg tar også imot alle råd jeg kan få! er også nyforlovet, og gifter meg 30 mai neste år. det jeg har etnkt ut enda er: middag blir stek,av et eller annet, med poteter, valdorfsalat, saus oig grønnsaker. har ikke tenkt så mye på dette egentlig, mor lager alt maten selv:) snille mor!! så blir det en "røyke"pause, også dans etterpå.. polonese, brudevals og gjerne noen til. så kaker og kaffe, jeg vil ha masse kaker, da våre familier er kake-elskere:) så vil jeg ha live-musikk og dans og kos og god stemmning utover natten før vi koser oss i den fine bryllupssuiten vår:) jeg er vel en litt annen type enn deg, blomster, pynt og dilldall er VIKTIG for meg, og jeg vil helst gjøre alt selv.. og alt MÅ mache, fra invitasjoner til blomster og alt..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå