Førstegangsmamma!! :) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Noen som har meninger?? Er usikker, men heller mest mot duo edge...
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2008 Feile merker selvfølgelig....... Mente City cross vs Edge duo combi!!
Nagilimia Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Stod lenge med det samme valget. Jeg gikk til slutt for citycross med tanke på tilbakemeldinge om at duo egden blir "for" tung som sportsvogn. Hvis du har nok penger til å kjøpe ny vogn neste sommer hadde jeg valgt egde. Citybaggen er fortsatt en stor bag, selv om den ikke er like stor som edgen, og mye lettere, men siden den er lettere har den ikke de samme ekslusive detaljene som edge. Et kjempe vanskelig valg, som jeg måtte tilslutt bare ta Nå gleder jeg meg som bare det til vogna kommer! PS: Prøvde også begge vognene i bilen for å se hvor mye plass edgen tok i forhold til citycrossen. Mamma får til og med plass til citycrossen i sin bil som er en peugeot 206, uten at det egentlig hadde noe å si for vognvalget vårt. Vi har selv en stor bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå