Gå til innhold

Ikke helt bra med sex kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges hadde vi oss en liten hyrde stund..... noen timer senere begynte murringen i nedre del av magen... tett etterfulg av smerter i korsryggen, hoftene og sammentrekninger. Hallo tenkte jeg dette er da rier.

Er veldig plaget med kynnere og dette var ikke kynnere..... Men sammentrekningene kom ikke regelmessige så jeg følte på at vi fikk se det ann.

Sammentrekningene begynte å gå over til kynnere etter 2 - 3 timers tid.

Ble kjempe sliten av hele greiene og sov en herlig time ut på ettermiddagen! Kynnerene er der fortsatt men nå bare som de pleier.

Har hatt to veldig raske fødsler tidligere så jeg regner med det ikke skjer noe mer nå, for da hadde det nok allerede skjedd.

Så nå spøker jeg med gubben at det blir å leve i sølebat til hvertfall etter 09. sept for da er jeg i land med alle de tingene jeg har på kalenderen før fødselen ;)

Jeg har virkelig tro på at sex kan sette fart på fødselen når tiden er moden for det..... (det funket hvertfall med nr 2 hos oss, da startet fødselen noen timer etter vi hadde hatt sex på termin datoen)

Men så lenge som det ikke er modent så skjer det vell ikke noe?... Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik i går jeg... Fra morran av til godt utpå kvelden Først i 4-5tida var jeg helt sikker på at det bare var "tull" Gjør jo ikke akuratt at jeg får lyst på sex da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...