Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men varer vel ikke lenge da, bare ett par mnd før nr to kommer. Uansett, herlig med en liten pause, og godt å slippe å ha to bleieunger samtidig!

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh, heldig du da :D

Hadde håpa på det jeg og..Men hun eldste er ikke klar i det hele tatt..

Hvor gammel er eldstemann hos deg?

Skrevet

Hun blir 3 i desember. Har venta på det i hele sommer, hun slutta nemligå bæsje i bleien for snart ett år siden, men tisset hele tiden. Prøvde å la henne gå uten bleie hjemme, men var uhell på uhell...trengte ikke gå mer enn 15 min mellom to. I sommer har hun gått mye naken ute, og tisset litt på gresset osv, men ville absolutt ha bleie når hun skulle ha på klær. Ble så lei seg når hun tissa i buksa.

Så sa hun her en dag, at hun var blitt storjente og kunne derfor få tyggis. Da sa jeg at tyggis var for de store jentene som ikke brukte bleie. Og vips tok hun bleien av, og har ikke hatt ett uhell etter dette. Hun har stolt tygget tyggis ett par ganger etterpå.

Rart hva som skal til for å "utløse" det hele;)

Skrevet

mi er bare 2 år og fire mnd da, så hun trenger vel itt tid å modnes på..Selv om hun sier i fra når hun skal bæsje og har bæsja på potte og do flere ganger så nekter hun plent nå. Jeg stresser ikke med det men det er så dumt siden hun hele tiden er klar over hva som skjer i bleia...

Skrevet

Er enig i at du ikke må stresse...og ikke presse. Da blir det plutselig noe negativt med å gå på do. Heller rose henne opp i skyene de gangene hun gjør det, så blir det etter hvert. Det at hun vet vet som skjer i bleien er jo supert, første skritt på veien å kjenne hva som skal skje:)

Lykke til, plutselig en dag er det hun som finner en grunn god nok til å slutte:D

Skrevet

nei jeg stresser som sagt ikke , danset seiersdans med henne hver gang noe har skjedd i potta ,men hun er nok for liten ennå .Syns det er så rart for hun er så "voksen" av seg ellers. Renslig og ryddig osv :D

Skrevet

Hehehe, satt å tenkte samme tanken i stad jeg også :) GUUUD hvor deilig det er å slippe å skifte bleier! Men om 3 mnd så er det på`n igjen hehe :)

Deilig å slippe to bleieunger da, snuppa her er "bare" 2 år og 4 mnd så hadde trodd hun kom til å bruke bleie en stund til..

Skrevet

Søskenbarnet mitt som ble to i mai, er bleiefri om dagen:) Noen uhell med barsj i trusa blir det. Men funker fint:)

Men alt er jo individuelt for barna:) De må få ta alt i sitt eget tempo, men vi skal oppmuntre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...