Gå til innhold

Bekymringer for skole-/barnehagestart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dere bekymret for? Hva ser dere for dere at kan skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kun svare for meg selv - det jeg gruet meg til da sønnen skulle begynne i bhg for 2 år siden, var hvordan jeg skulle takle det da jeg ikke hadde han rundt meg om dagen lengre. Om han kom til å finne seg til rette. Jeg bekymret meg ikke over at han skulle bli tatt vare på av andre, for vet jo at dem som jobber i bhg klare fint å ta vare på min sønn godt - trøster han hvis han trenge det, osv.. Akkurat nå gruer jeg meg til at han skal finne ut at hans bestevenn i bhg ha sluttet, og at hun som var favoritt ansatt ha sluttet.. Men vet han stor koser seg i bhg, og blir godt tatt vare på.

Skrevet

Det er en lang historie fra den gamle barnehagen hans, der han ble stemplet som barnehagens "skrekk"....

Det ble sagt at noen ansatte (da bare de eldre) ikke taklet han...

Fikk med en haug med skjemaer og møte referat, som styreren anbefalte å gi til den nye barnehagen....

Heldigvis sa den nye barnehagen at de ikke ville ha de gamle papirene, og at gutten fortjente å få en ny start med blanke ark... de sa at det kunne være elementer i den gamle barnehagen som gjorde at han var slik han var....

Nå har det godt 1 uke, og barnehage assistentene bare skryter av han, håper det fortsetter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...