Snuppa! Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg driver og maler leilighet. Skulle male igår,men da ville kjæresten sååå ha meg med på kino. Og han lovte han skulle hjelpe meg idag så jeg kom godt på vei selv om jeg tok "fri" igår. Jeg sendte mld idag tidlig, "nå drar jeg og maler". Fikk tilbake, jaa? hehe. Luring du! Jeg sa ingenting mer, malte i ett par timer. Fikk så mld, er du ferdig å male? Skal vi finne på noe? Jeg sa,nei jeg må male til jeg skal hente datteren min,må bli ferdig nå. Fikk så sytemld om da fikk han jo ikke se meg idag. Er så skuffa jeg. Var ingenting om at han skulle hjelpe meg eller noe. Hva syns dere?
Banshee Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Vel, jeg hadde blitt forbanna hvertfall. Værste jeg vet er folk som ikke holder det de lover og spesielt mine nærmeste!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Høres ut som dette ikke er en mann du vil bo sammen med.
AneB Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Minnet du han virkelig ikke på hva han hadde lovet? Syns ikke du er overfølsom, men om ikke du sa fra syns jeg du burde gjor det!
mamman til flere Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Synes det var veldig dårlig gjort. Hadde nok blitt veldig skuffet, men jeg hadde nok sendt en meldig og lurt på hvor han var. Haddenok ikke møtt ham den dagen i allefall.
Snuppa! Skrevet 10. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2008 Sa ikke ifra. Er ikke helt typen til å slenge ut sånt. Blei mest lei meg,fordi han sa det tydeligvis kun for å ha meg med på kino,ikke fordi han ville hjelpe meg. Så en guttefilm han ville se og alt Er nesten dumpegrunn for meg dette,har ikke vært sammen så lenge. Men redd jeg overreagerer..
hormonia&alienimagen3 Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Enig med over.Du skulle ha spurt hvor det ble av han...
Totette&lillebadehette Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Hiver meg på jeg... Dårlig gjort :-/ Stiller han opp for deg ellers da?
Snuppa! Skrevet 10. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2008 Ikke så langt. Men har ikke vært sammen så lenge. Men dette var første sjansen til å hjelpe meg.. Men han besøkte meg i nyleiligheta en kveld jeg sa jeg hadde mye å gjøre. Men han måtte se meg allikevel. Og han satt der bare å maste mens jeg stressa rundt. Og til slutt satt jeg meg sammen med han. Tenkte på det etterpå at det var rart han ikke hjalp meg,siden jeg sa jeg egentlig hadde mye å gjøre.
Totette&lillebadehette Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Hmmm.. gir litt dårlige vibber spør du meg...
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Av erfaring hadde varsellampene ula som bare det dersom jeg hadde opplevd noe slikt. Et mannfolk som lar dama si stå å pusse opp alene mens han sutrer over hvor du er, gir meg følelsen av en bortskjemt egoist spør du meg:-O Er liksom noe med folk som ikke stiller opp for sine kjære... (Kanskje sterke ord dette, du kjenner han såklart best)
Snuppa! Skrevet 10. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2008 Vi bor ikke sammen da. Men ja,har ikke prata med han idag etter han sendte siste mld. Bare byr meg imot.. Men min eks stilte alltid opp for meg da,nesten for mye. så er redd jeg har blitt litt storforlangende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå