Gå til innhold

Nå har gutten min gått

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 uke i den nye barnehagen, og mor hadde ingen grunn til å bekymre seg, alt har gått knirk fritt, og jeg har fått mange fine tilbakemeldinger....

Er så letta:)))

Håper det bare fortsetter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke bare helt deilig!!! Jeg gruet meg til sønnen skulle begynne i bhg for 2 år siden.. Men det gikk sinnsykt lett å tilvenne han den nye hverdagen.. Da to skulle jeg bare stikke av noen timer, og da jeg skulle si hade og spørre om en hade klem var han så opptatt at han hadde ikke tid.. Da kom det en tåre på mitt kinn.. Han ha alltid stor kost seg i bhg. Ha et innlegg på siden her om at jeg gruer meg til morgen dagen - men går nok bra det og.. Er som regel værst for oss foreldre..

Skrevet

Ja, skjønner hvordan det er, for jeg gruet meg masse for 1 uke siden jeg også...

Skrevet

Det er godt når det fungerer så bra! Det er ofte overgangen som er utfordringen så går det av seg selv senere. Bra for gutten din og bra for deg!

Skrevet

Så kjekt å lese!! Ingenting er bedre enn når bekymringene ikke ble til virkelige problemer!! Godt at han fikk starte med nye blanke kort (leste i en annen tråd), slik at denne b.hagen kan bli kjent med han, og ikke ha sine fordommer.. Høres ut som en flott b.hage du har fått deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...