Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har fire gutter fra før, og jeg vil så gjerne ha en jente! Jeg elsker jo gutta mine, men ønsker meg så inderflig ei tulle, Det jeg lurer på er om de er noen her inne med 3 eller fire gutter som har fått jente fjerde eller femte gangen? Også er det en annen ting, og det er at jeg har fått høre at man ikke kan føde vanlig etter to ks?? Er i tenkefasen nå............baby, eller ikke.......
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jo flere gutter du har fra før, jo større sjanse er det for å få gutt igjen.. noe å tenke på:-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Forstår deg godt, HI. Det er klart det ville vært stas med jente nå som du faktisk har 3 (!!) gutter! men det er jo det at hvis det skulle vise seg at det ikke blir jente om du nå blir gravid igjen.. Hva gjør du da? :/ Man må rett og slett bare ta imot det man får... selv om man aldri så mye ønsker seg et bestemt kjønn.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Har faktisk vurdert kjønnsbestemt befruktning, men det er så sinnsykt dyrt. Rundt hundre tusen tror jeg. Noen som vet ang ks?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Hei.. Vet ikke om det stemmer, men har hørt at noen par faktisk bare klarer å lage det ene kjønnet..noen kan bare få gutter og noen kan bare få jenter.. Kjenner en som har 6 barn. De fikk 4 jenter først, ville gjerne ha gutt, å han kom på 5 forsøk.. De var superfornøyde å tenkte, vi klarer en gutt til, men forsøk nr 6 ble jente.. Ingen ting er umulig..du får tenke ekstra hardt på at du FÅR en jente neste gang, og i tilegg gjøre alle råd i forhold til når man har sex.. Lykke til..vi selv vurderer nr 4, har 3 jenter fra før og mannen ønsker enda en jente..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 har hørt at de som feks har en gutt (1 barn) får en jente på neste hvis det går kort tid mellom svangerskapene... fo da har de liksom mindre sex... Var faktisk en jordmor som fortalte meg det... en teori hun hadde lest eller noe... at de som stresser veldig med å få baby/eller har ofte sex gjerne får gutter og de som har sjeldent får jente... Men hvem vet...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Vet om noen som har 5 jenter og så fikk en gutt til slutt. Og vet om noen som fikk en jente først, og så 5 gutter etterpå. Men jeg har også hørt det at enkelte par bare kan få det ene kjønnet. Er vel noe med mannens sperm som gjør det... Men jeg syns ikke du skal få et barn til fordi du vil ha en jente. Skal du prøve på å bli gravid igjen, så må det være fordi dere ønsker dere et BARN til, ikke en JENTE. For det kan like så godt bli en gutt... Så tenk dere godt om før dere bestemmer dere!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Vet om ei som bare fikk gutter. Var gravid med jenter innimellom, men de mistet hun. Tror dette er skjelden. Tror det har med når man har sex/hvor ofte
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Her er noen tips om hvordan det skal gjøres: Tips for å lage en gutt Sædceller som gir gutter sies å være kjapperer enn sædceller som gir jenter. Dersom man har samleie like før, under eller etter eggløsning skal sjansene til å få en gutt øke fordi guttesædcellene vi svømme fra jentesædcellene, og nå fram til egget først. For å få en gutt bør man ideelt sett være avholdende 4 dager før eggløsning, og så trå til ved eggløsning og like etter. Sæden skal plaseres dypt i skjeden,og kvinnen skal helst få orgasme. Samleiestillingen hvor kvinnen står på alle fire, skal øke sjansen for en gutt. Elsk på oddetallsdato, når månen er mindre enn halv og på natta. Kvinnen bør spise masse rødt kjøtt og salt snacks. Han skal drikke brus. Helst cola. Hvis mannen tar initiativet blir det gutt. Han bør sove på hennes venstre side. Trang truse og varme testikler gir gutt. Stress gir gutt Tips for å lage ei jente. Sædceller som gir jenter er mer seigliva enn guttesædcellene. Dersom det går lang tid mellom hver gang mannen har utløsning eller samleiet skjer ei tid før eggløsninga, vil jentesædcellene overleve bedre enn guttesædcellene, og sjansen for ei jente øker Samleie bør helst skje 2-3 dage før eggløsningstidspunktet og inntil 24 timer før eggløsningen skjer. Deretter skal man være avholdende ei uke. Sæden skal plaseres lavt i skjeden. Kvinnen må ikke få orgasme Misjonærstillingen eller kvinnen på toppen er gunstig om dere vil lage ei jente Begge bør spise mye fisk og grønnsaker. Dessuten bør begge spise sjokolade og andre søtsaker. Elsk på partallsdato fullmåne og ettermiddag. Hvis kvinnen tar initiativet blir det ei jente Kjølige forhold for testiklene f.eks i romslig bokser gir jente. En avslappa prøveperiode gir jente. http://www.ammetaka.no/bligravid/jenteellergutt.php
Gjest Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Det er nok større sjangs for at du får gutt en jente (siden du har fire fra før) Man kan visst ikke føde vaginalt etter to ks nei (det så jeg på barnmorskorna/barnmoskusarna)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå