miobell Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er 35 uker på vei med første barn. Spennende tid dette! Idag har vi vært i sverige på skikkelig harry tur .. *hihi* for å få fylt opp fryseren litt ;-) Snuppa i magen har vært enormt livlig i hele dag. har i tillegg hatt endel lignende menssmerter og mye mer kynnere enn vanlig. De "menssmertene" er det noe som er vanlig mot slutten? Hva er det evt. symptom på ?
Kaosmamma' n Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Menssmerter på slutten av svangerskapet, kan jo være tegn på at kroppen til begynner prosessen med å modnes fremover mot fødselen. Men, dette kan pågå i noen uker, så det er ikke noe å stresse med, såfremt smertene ikke blir regelmessige over tid. Har du i tillegg gått mye i dag, er det også normalt at kroppen kan reagere slik når kvelden kommer og man slapper litt mer av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå