Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 uker på vei med første barn.

Spennende tid dette! :)

 

Idag har vi vært i sverige på skikkelig harry tur .. *hihi* for å få fylt opp fryseren litt ;-)

 

Snuppa i magen har vært enormt livlig i hele dag. har i tillegg hatt endel lignende menssmerter og mye mer kynnere enn vanlig.

 

De "menssmertene" er det noe som er vanlig mot slutten?

Hva er det evt. symptom på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menssmerter på slutten av svangerskapet, kan jo være tegn på at kroppen til begynner prosessen med å modnes fremover mot fødselen. Men, dette kan pågå i noen uker, så det er ikke noe å stresse med, såfremt smertene ikke blir regelmessige over tid.

 

Har du i tillegg gått mye i dag, er det også normalt at kroppen kan reagere slik når kvelden kommer og man slapper litt mer av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...