kriztie Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Et par ganger om dagen får jeg skikkelig svie og stikk nedentil. Kjennes ut som om at det går oppover i kanalen, varer bare noen sekunder.. Ååå gud så vondt det gjør! Noen flere?
gravid1709 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 jeg også,akkurat som en kniv,var helt vanlig sa jordmora,så hold ut.
snart i mål?? Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg får det ofte, og spesielt når babyen beveger seg. Hva er det egentlig?
nr 2 i magen;) Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 hadde det jeg også. begynte i uke 34 ca.... trodde det hadde noen med nyrene eller urinveiene å gjøre, for jeg fikk påvist nyregrus, men det det fortsatte etter at dette ble bra. en lege sa det var babyen som presset seg nedover i bekkenet:)
loffmusa Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 det spurte jeg jordmora om her om dagen på kontroll og hu sa at det hen der at bebyen vifter me ben og ermer slik at den kommer borti noe nerver på oss. ikke farlig,helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå