2009bebis<3 april gull Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 er det mange her som har det? hadde skikkelig murringer par dager tilbake, men nå kjenner jeg omtrent ingen ting:p og brystvortene er ikke sååå ømmme mer..
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 hvor langt er du på vei da? Jeg er 9+5 og synes symptomene avtar. Kvalmen kommer og går med forskjellig intensitet ulike dager, noen dager nesten ingenting. Men synes puppene ikke er SÅ ømme lenger, og heller ikke brystvortene. Har hatt det sånn ca 1,5 uke nå. Har ikke hatt særlig mensmurringer mer siden ca. uke 7. Nå hender det det stikker og river og sliter i stedet.
Linn...*Førstegangs* Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg har det akkurat sånn! Føler meg helt splittet. På fredag lå jeg rett ut og spøy i to timer da jeg våknet, men i går var jeg helt frisk og hadde ingen tegn til kvalme overhodet. Det er rart at det kan være så forskjellig fra dag til dag! Jeg er forresten 8 uker.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Det er heeeelt vanlig at synptomer kommer og går;) Åssen skulle det gått hvis man hadde dem hele veien? Heheh.. Tror ikke du skal bekymre deg, det går i berg og dalbane akkurat det der. Hilsen ei fra 3.trimester;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå