Nullenusken Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Vi har fått en gammel lammeskinnspose som min mann brukte da han var baby. Jeg har derimot veldig lyst på en voksipose, men føler at dette blir teit å bruke masse penger på når vi har fått denne lammeskinnsposen.... Tror han mener vi bare kan bruke den vi har fått... Hva ville du gjort? Hvordan er lammeskinnsposer i forhold til voksiposer i brukervennlighet, temperatur osv? Hva er du fornøyd med? Spør her inne siden dere sikkert har litt erfaring her
Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Det er nok like gode poser når det kommer til å holde på varme osv, men jeg synes det er veldig praktisk med en pose som kan maskinvaskes Nå hadde jeg en gulpebaby da, så vi måtte vaske sånne ting ganske ofte..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Her for du nok mange forsjellige svar.. Tror det er mange som har voksipose da, ikke vet jeg.. Vi fikk iallefall en nydelig langhåret kaizers ullpose av svigers...syntes det var helt topp, og skal bruke den til andremann nå Går jo i arv som du sier....dyr og fin ting:)
Lykke X 4 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde bare klassisk lammeskinnspose (arvet;))til 1. mann, den var ok den. Men jeg synes den var lite lun rundt hodet og barnet kunne ikke bruke den så lenge fordi den ikke var så lang, og ikke hadde rom for støvler. Så jeg ønska meg en voksi (classic) til nestemann, kjøpte den og jeg likte den mye bedre. Den har mange variasjonsmuligheter, kan brettes forskjellig for forskjellig alder og barna kan bruke den lenge. Den er lun, varm og deilig. Du får trekkene i mange stilige design, og du kan evt. sy nye trekk selv (oppskrifter ligger på nettet). Minus med voksi er at den er ganske ruvende. Og passer dårlig om du skal ha en vogn med liten bag som f.eks. OTH. Da vil nok lammeskinnspose eller dunpose være best. Jeg kjøpte voksien vår brukt for en rimelig penge, og så spanderte jeg nytt trekk til denne. Ble ikke så dyrt da. Ta forresten en titt på de nye voksiposene som kommer Kule de! Selges på babyplaneten.no
St.Sunniva Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg brukte lammeskinnsposen til vesla som jeg selv hadde da jeg var liten. Brukte den til den var for liten, og så brukte jeg voksiposen etterpå. Og har fortsatt voksien nå...hun er snart 2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå