Nullenusken Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Vi har fått en gammel lammeskinnspose som min mann brukte da han var baby. Jeg har derimot veldig lyst på en voksipose, men føler at dette blir teit å bruke masse penger på når vi har fått denne lammeskinnsposen.... Tror han mener vi bare kan bruke den vi har fått... Hva ville du gjort? Hvordan er lammeskinnsposer i forhold til voksiposer i brukervennlighet, temperatur osv? Hva er du fornøyd med?
elin og gutta;) Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 jeg hadde voksiposen til vår første, men skal kjøpe skinn-pose denne gangen. den tar litt mindre plass i bagen, og jeg er sikker på den er varmere.....
Chezka Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg har begge deler: En lammeskinnspose etter min datter, og en voksipose kjøpt på finn.no for 500 kr. Skinnposen var jeg veldig godt fornøyd med da min datter var liten, hadde kun den. Eneste var at den var litt liten og trang da hun ble større. Nå skal jeg bruke skinnposen i vognbagen (har kombivogn der bagen er litt liten, og voksiposen blir for stor), og så tenker jeg å bruke voksiposen i sportsvogna. Voksiposen er jo mer fleksibel mht størrelse, og jeg tror nok den er mer praktisk når barnet blir større. Når det gjelder temperatur kan det vel bli ca det samme, skinnposen var iallefall veldig varm og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå