Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Skal til gynokolog i morgen pga en vanncyste på høyre eggstokk som jeg har hatt i 9 mnd, var til kontroll i april, da var den blitt mindre og gynokologen sa at den ville bli borte av seg selv og at jeg ikke skulle bekymre meg.. Men jeg sliter med sinnsyke knivsmerter hver dag i høyre eggstokk, måtte derfor bestille en ny time for kontroll av hva som skjer der nede.. Gruer meg litt.. Noen som har hatt det samme, hva ble gjort??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg har hatt både vanncyster og blodcyster, og på meg stakk de hull på vanncystene og tappet ut væsken. Ubehagelig, men helt ukomplisert!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Takk..lurer faktisk på om dette er grunnen til at jeg ikke blir gravid??
3nydeligesmå Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hei. Eg sleit lenge for å verte gravid,å trur så absolutt det hadde med cystene på eggstokkene å gjøre.Har måttet operere vekk cyster men fikk dei tilbake tilstadigheit.Tilslutt hadde eg ei stor ei som sprakk(måtte da på sykehus seff.)Å da var eg heilt fri for cyster for første gang på 6år.Da tok det ei veke så var eg gravid. har faktisk ikkje fått igjen cyster siden den gang.Å neste mann satt i første pp. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå