lillemorell Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 synes "alle" andre babyer heter det samme som min...
Vilhaentil! Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Vi hadde en hund som hette William, men de var vel ikke det du lurte på, hehe.. Kjenner el. vet faktisk ikke om noen barn som heter William her jeg bor, så så populært kan det vel ikke være? Emma, Elias, Mads etc. derimot......de kryr det av:)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg har en William på 5 år:-)
lillemorell Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 o.k. kanskje det bare er jeg som ser og hører navnet overalt da?
Gjest Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Tror det er noe man innbiller seg. Jeg har likt et ganske spesielt jentenavn lenge, synes det er så nydelig, og vil bruke det om jeg får jente. Men nå føler jeg jeg ser og hører det overalt Hehe.. Men William er ikke mye brukt på babyer i dag, tror jeg, i alle fall ikke på topp 10. Nydelig navn )
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Jeg har også en William. Jeg syns ikke det er så mange som heter det ,men i sverige er det super hot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå