Trulte76 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 er det 3 eller 2 man deler rom med nå? Før var det 3 på hvert rom, men tenkte kanskje de har gjort litt om siden det er kommet hotell? Jeg må ligge litt på barsel før jeg evt får på hotell. Så jeg kan risikere å må ligge på barselavd.
Pittamitta Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 tror det varier hvor mange som e r"inne"..ei jeg kjenner lå alene på 3 manns rom,andre ganger er det vel fullt..Men siden hotellet kom,så er det vel de fleste som ligger der kansje...
mammaen til Lukasgolle Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Det er 3 nå,før var det 4.. siden de pusset opp så har det kommet stelleplass på alle rommene,å dermed er det ikke plass til mer enn 3. Men jeg har fått 2 kids å har vært på barsel med begge,men aldri vært mer enn ei til på rom med meg. Synes det er koselig der jeg..var der sist i desember =)
Trulte76 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 alltid vært tremans rom når jeg har født mine.. og med nr 1 måtte jeg ligge i midten og følte jeg ikke hadde noen plass, mens de to ytterste hadde god plass..var et mareritt
Trulte76 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 jeg har svangerskapdiabetes og må være 12 timer på barsel for å se om blodsukkeret til ungen er fint, så kunne det være jeg fikk på hotellet. 2 på rommet er greit, men blir vi tre så drar jeg hjem Var så sliten med nr 1 da jeg lå der..3 hele tiden. pluss vi var 4 siste natta, og da var jeg som måte dele vindusplassen med henne..hadde endelig blitt kvitt midtplassen og fikk vindusplass, så ble vi to der. med nr 2 var vi bare 2 og det var mye bedre.. Håper på hotellet ja..krysser alle fingrer.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Oki.. Da jeg fikk nr 1 hadde ikke sykehotelle komt..så hadde ikke noe valg. Med nr 2 nå so satt en bitteliten bit av morkaka igjen i livmoren,så de gjor sånn jeg ikke fikk fare på hotellet.. Jeg har begge gangene hatt plassen nærmest døra..litt travelt,med alle som går forbi, men har bare vært kjekke folk jeg har delt rom med so det har gått fint da =)
Trulte76 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2008 var ikke hotell med mine da. Men å ligge i midten var pyton. Er heldigvis ikke mange dagene likevel..kan evt dra hjem før tiden istedet visst det ikke blir hotell. Og alt er bra med barnet da selvfølgelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå