Gå til innhold

minst 1/3 er utro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..men er det egentlig noen som er 100% sikre på at samboeren ikke vil være utro? De fleste trådene jeg har lest her ninne, hanlder ofte om andre ting som kjipe mannfolk gjør. F.eks. å gå på byen hver helg og ikke komme hjem før langt på dag uten å gi beskjed..

Skrevet

Nei spurven, MINST 1/3 av damer er utro, og enda flere menn. Har du tungt for det? På tide å kontrollere hormonene dine litt? Småhissig for tiden....

Skrevet

Er ikke hissig i det heletatt jeg. Sitter og spiser is og kooooser meg faktisk.

Skrevet

gjeeeesp... er så lei av dere smålige misunnelige berter som tror det provoserer noen somhelst med tillit til typen sin, å si at det er stor sjans for at han er utro. Så uheldig du er HI:)

Skrevet

Hvorfor vil du ikke at jeg skal få leve i rosenrøde skyer?

Skrevet

- I hele verden får årlig ti millioner personer diagnosen kreft

- 1/5 er plaget med hodepine

- 3 % er plaget med synet

bla bla bla.... Mye statistikk om så mangt..

so what om typen din er utro? Det er ikke min:p Min sky smaker Marshmallows også.. Lucky me!!!:)

Skrevet

Har overhode ikke hatt noen rosa illusjoner om utroskap. Dessverre har jeg sett alt for mange snille, koselige familiefedre på forettningsreise. Derfor jeg er misantropisk av natur.

Skrevet

Må være slitsomt å være så negativ a gitt :)

Jeg velger å ha tro på forholdet vårt istedenfor å tenke statistikk..

Føler ikke at det er naivt i det hele tatt.

Selvfølgelig er jeg ikke så bastant at jeg sier at det ALDRI kunne ha skjedd oss, men jeg tror absolutt ikke det hjelper å gå å tenke negativt.

Om et forhold skal vare og forbli godt så må man tenke positivt og ikke henge seg opp i bagateller og ymse snikk og snakk..

Skrevet

Det som plager meg mest er at statistikken går opp som en rakett. Vi lover troskap og evig samliv, men 33 prosent hopper i seng med første og beste... skulle i allefall ønske folk hadde vært ærlige.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Det er jo bra og ha utgangspunkt i at mannen din ikke er utro da. Blir jo ikke noe bra forhold hvis man konstant går rundt og tenker på statestikken og at han kan være utro. Mange utro mennesker i vårt samfunn og det er til en hvis grad naivt og tro 100% for evig og alltid, uten utroskap. Men forhold bygger jo på tillit og det er jo det man bør fokusere på inntil det motsatte er bevist, mener nå jeg. Men uansett hvor ille statestikken er, så er det fremdeles flest personer som ikke er utro:) Burde være litt trøst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...