Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hva var grunnen til at faren til barna deres stakk av når dere ble gravide? Og har de tatt kontakt med dere i ettertid..? Her har jeg ikke hørt fra han siden jeg var 2 mnd på vei...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Syns bare det er litt rart at du tror at det var fedrene som stakk... Kan det ikke være omvendt? Virker som alle tror at alenemødre er blitt dumpa....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hi her.. Ja, var jo ikke sånn jeg mente det da.. men spurte de som hadde opplevd det at det var pappan som stakk! selfølgelig kan det være omvendt..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Hun jeg var gift med visste ikke om det var jeg (ektemannen) eller elskeren som var biologisk far da hun ble gravid. Elskeren hennes stakk av da hun ble gravid, og ønsket ikke vite om det hvis det var hans barn. Var vel ikke interessert i hverken kone eller å betale bidrag....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 her var vi aldri sammen,og var ikke akkurat planlagt.. han sa jeg fikk ta abort da jeg sa det, men det klarte jeg ikke.. så har belagt meg på et liv uten bf til gullet.. skal i alle fall stå for valget mitt.. håpte han kanskje ville møte ho en gang, men har ikke troa på det lengre..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 BF stakk av rett etter fødsel, med ei anna ei!! Grunnen var at det ble for mye for han med fødsel og baby, han skyldte på at han ikke fikk nok oppmerksomhet under fødselen. Har litt kontakt, men er sjelden han møter opp til samvær. Ene dagen har han ny dame og andre dagen vil han ha meg tilbake!! Jadda!!! Men vi klarer oss kjempefint!!
noLadyjustME Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Vi var ikke helt sammen kan jeg vel si, men når jeg ble gravid var ihvertfall det emnet uaktuelt visst..han sa jeg måtte ta abort og at jeg var på egenhånd, og det var jeg til mini var nesten 3 mnd og dna-test var klart! Men her har det vendt om til det positive, barnefaren har blitt veldig flink med Lukas, har han faste dager...og etter hans oppfatning så gjør han nok så bra som han kan:) Jeg kunne nok tenkt meg mer initiativ fra hans side, og innerst inne ligger litt elsk/hat for at han lot meg gå gjennom det hele alene.. MEN- gullet har blitt kjent med faren og det er viktigst:-) Vi har også lært å kjenne hverandre på en helt ny måte.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Hos meg skjedde det at først trodde jeg at han fikk panikk da han fikk vite at jeg var gravid og ville beholde ungen. Men så senere fortalte han sannheten. At han gjorde det slutt fordi han hadde truffet en annen. Dem har holdt på i en god periode før han gjorde det slutt mot meg. Og brukte graviditeten som en unskyldning. Så jeg er egentlig er jeg gla for at det ble slutt. Men vi har kontakt nå og samarbeide ganske bra med sønnen vårt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 planlagt gravid med voksen mann på 40;-) han ombestemte seg da jeg var halvvegs... hesten var viktigere...+ ei dame i mijøet viste det seg..... noen mindre pene personlighetstrekk kom frem samtidig ( før dama kom frem..)..masse trusler om jeg hadde kontakt med folk, kontroll av hvem jeg hadde kontakt med.. jeg skulle betale alt og gjøre alt hjemme..(mye blødninger, risikosvangerskap), tilbød seg å skjære ut ungen av magen min i noen timer da jeg sa jeg var sliten og hadde nok... tror ikke han er det store tapet...;-)
Manhattan skyline Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Så mange gærne folk! Skjønner ikke at det går an...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 bf stakk 3 mnd før minsta kom, fant seg ny dame!! vi har 3 barn.. men gresset var vist ikke grønne på andre siden,hihi!!!! å meg får han aldri igjen.. han må bare angre..
Gjest Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Han hadde allerede et barn på 6 mnd når jeg ble gravid som han aldri hadde sett. Han ville rett og slett ikke bli pappa. Han prøvde i 4 mnd etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men så taklet han ikke mer etterhvert som jeg begynnte å få mage i rundt 6. mnd. Han bor i utlandet, vært i norge en gang på 3,5 år. Jeg reiser til ham med sønnen et par uker i året. Aldri fått en krone. Nå har vi ikke snakket med hverandre på over 3 uker, han har visst flyttet en eller annen plass og jeg har ikke fått noe nytt nr...DUST!
Trojan Horse Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Oi! Mange har det verre enn meg når det gjelder barnefar! Selv om min heller ikke er no' sørlig tess...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå