aikipia Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Gutten min har hatt det ribbestrikkede ullsettet fra nøstebarn, og det er utrolig bra! Han har brukt d i 3 vintrer nå, men nå er det for lite, og jeg har bestilt nytt! Er varmt og godt, det er tynnt og fint å ha under dressen og regntøy!! Ville bare anbefale dette til dere, for vi er utrolig fornøyd!
St.Sunniva Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg har også den ribbestrikkede buksen, men bruker den ikke i barnehagen da. Er også kjempefornøyd med den. I barnehagen har hun klær som det ikke er så farlig med :-)
aikipia Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 ja, det er ganske dyrt, men kvaliteten er veldig bra! Gutten her har brukt det hver dag fra høsten til våren i 3 år, og det vises ikke at det er brukt nesten, så har det til nestemann også! Kjøpte det litt stort og brettet det opp, ikke noe problem!
Banshee Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Her går det i Devold. Kvalitet siden 1850 tallet ;o)
mamman til flere Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg er litt motsatt I barnehagen skal ungene ha klær som er av god kvalitet siden de er ute store deler av dagen i all slags vær. Trenger ikke være de dyreste merkene, kvalitet er ikke alltid ensbetydende med Troll o.l. Det er i allefall vår erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå