vannmann84 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Skal til legen på kontroll i morgen. er da i uke 38. Sjekkes jeg da for modning og sånn eller er d bare standard kontroll som er vanlig?
L@boline Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Vil tro det er en helt vanlig kontroll. Ble i alle fall aldri sjekket for modning sist jeg var gravid før jeg kom inn med sterke rier og 5 cm åpning.
Makko med to små gutter Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde bare vanlig kontroll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå