Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Rett som det er får jeg høre at "du er så fint gravid". "Ja-ja...", tenker jeg da. Ikke vet jeg hva folk mener når de sier sånt. Hvordan ser man da ut dersom man ikke er pent gravid? Er man i såfall stygt gravid?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg var ikke noe pen gravid fra ca 6 mnd og til jeg fødte.Jeg la på meg 28 kg .Hadde masse vann i kroppen og i ansiktet .Nesa mi vokste .hadde en helt enorm mage . Søsteren min er også sånn.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 stygt gravid er de som blir feite, vann i kroppen, dobbelhaker og fett hår...mage heeele veien rundt, å ikke bare en kul foran. mange skikkelig stygge gravide, fordi de tror at det er bare å trøkke innpå med mat.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Mange jeg har spurt om dette sier at det ikke er pent gravid å bare ha kulen foran, uten å legge på seg ellers. Så det er nok mange meninger om dette.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 I første svangerskap fikk jeg finere hud, finere hår og så generelt ganske oppegående ut. Nå er huden min lik en 15 år gammel hormonsprengt gutt sin, håret mitt har utviklet noe som bare kan kalle misslykkede afro krøller, og jeg ser generelt bare sliten og dradd ut. Kanskje det er det de mener? At det hos noen slår ut så man ser ekstra vakker ut, mens andre bare ser ut som om de er tygd og spytta ut igjen?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Hvis du er plaget med masse vann i kroppen, bekkenløsning og det ene med det andre, blir du jo ikke så vakker akkurat. Skal du se ut som en madonna, gjør det nå, sa jordmor da jeg var fem mndr. på vi. Senere var jeg ikke så billedskjønn.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Jeg spiste helt normalt hele svangerskapet(Spiste nesten ikke kaker ,godteri,drakk ikke brus osv).Så det var ikke derfor...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 så dette lover ikke bra med andre ord? jeg er 21 uker , har pizzatryne deluxe og en vaskebøtte med unødvendig vann innabords allerede. så her er bare å kjøpe dimmer til lysene i stua og holde seg inne He He.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå