Gå til innhold

Ta meg selv i nakken!!!!


shanty73

Anbefalte innlegg

Ja da tenker jeg på ferie kostholdet!!! Mye snacks og god mat...

Nå er det blitt høsten her allerede, og da er det på med ola bukser som brått er blitt trange!!! Skulle jeg hyle om godteri her på forumet om kveldene så minn meg på ubehaget med trange bukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal og ta med selv i nakken...ETTER jeg har kavla! Orker ikke nå, viljestyrken er på bånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ambisjoner om å komme meg ned på pre-bryllupsnivå... da gjenstår det vel 10-15 kilo. Ble litt demotivert i går da broren min var her. Han veide liksom ti kilo mindre enn meg og han er en normalt bygget mann på snart 40 år. Men han sykler til og fra jobb hver dag (tar 30 min med bil, så det er en goood tur) og spiser veldig sunt. Må t meg selv i øra fremover altså. Har tenkt å bli flink på matshoppingsfronten både når det gjelder økonomi og sunnhet, så kanskje det hjelper på litt. Vurderer å melde meg inn i vg's vektklubb.

 

Bra plan å passe på hverandre her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en plan for meg også. Da er Linus 6 uker ca så da kan jeg begynne å trene litt og mannen min er tilbake i jobb, så da blir det ikke så mye store frokoster og lunsjer ute... ;) (Skjønner ikke hvordan vi klarer å bruke så mye penger på mat! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som kvalmen har gitt seg har jeg det veldig travelt med å stappe i meg alt snopet jeg har "gått glipp av" det siste halve året. Kiloene kommer på dag for dag, så det er helt på tide å bremse litt...

Greit med litt motivasjon på sidene her da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...