Gå til innhold

Og jeg skal ha i april :D Menstermin er den 12.


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen på dere andre da? Jeg har vært superkvalm hele dagen og bare spydd, men plutselig ga det seg! Så de siste dagene har vært ganske så bra i grunn. Er litt uggen på formiddagen, men det er ikke verre enn at det går helt greit.

Men er suuuuupertrøtt da, men det var jeg sist gang også. Gleder meg bare til å tippe over i 2. trimester, da begynner man jo stort sett å føle seg litt piggere:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!!

Noe kjent m nicket ditt, hvor gammel er din første? Lurer på om vi fikk omtrent likt da også.. Min er født nov.06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg. Superkvalm om formiddagen.. men kaster ikke opp da. Sove middag er et "must" :) Ser også frem til å kommer litt lenger på vei og få tilbake energien. Sist gang husker jeg følelsen. Ut å gå på tur om ettermiddagen i steden for å sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er født i slutten av oktober 06:) Så du skal ha en til du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ligner stort sett på et slakt der jeg velter meg utover sofaen i sjaber form:) Men bank i bordet, i dag har jeg faktisk følt meg veldig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også termin 12.april:-)

Har en datter på 4 år fra før! Født 2004.

 

Jeg er kvalm på morgen og kveld. og veldig trøtt tidlig på kvelden

Var utrolig svimmel i noen dager, men det begynner gi seg.

Kjenner dere allerede nå at magen begynner å vokse helt der nede?

Jeg kjenner liksom at det strammer..Men er vel vanlig med nr.2 at magen kommer raskere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse!:) Jeg kjenner minimalt jeg da...litt ekstra trøtt bare:) Men slik var det sist også så jeg er vel bare heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min ser allerede ut som en liten ballong:) Kan ikke skjule dette lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:) Ja jeg har nå termin 6.april så da er det ganske likt igjen.. Formen min er egentlig bra den, ekstremt trøtt og noe mer svimmel og rar enn med den første, men da kjente jeg jo ingenting.. Men jeg er ikke så kvalm og det er jeg veldig glad for. Mage som en ballong ja!! Om ikke som en badeball?? Føler meg fire mnd på vei, minst og det vises jo kjempegodt.. Regner med spørsmålene snart kommer... Vanskelig å lyve iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si vi er ganske synk når det kommer til babylaging:)

 

Haha, badeball ja! Der sier du noe:) Er skikkelig oppblåst og klarer ikke trekke inn magen og jeg holder pusten innover aldri så mye! Men har fortalt det til familie og venner vi da. Klarer jo ikke holde sånt hemmelig lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt det til noen vi ennå,synes det er litt morsomt med hemmeligheter...Prøvd lenge? Vii har prøvd siden tidligere i vår, og hadde en SA, men denne gangen hadde jeg en god følelse allerede fra første stund! Får håpe det varer. Blir spennende å gå gjennom dette på nytt, men jeg kjenner likavel at det er helt annerledes enn med førstemann, nå trenger en ikke tenke på alt utstyret og jeg føler meg kanskje litt mere avslappet og tar ting etterhvert. Hva med deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen gikk det omtrent med en gang. Sist gang prøvde vi jo et halvt år, så skjønte ikke helt at det kunne gå så fort. Hehe, var ikke helt forberedt kan man si:)

 

Jeg føler det litt motsatt jeg da. Greit nok med alt utstyret man har i hus da, men jeg var super rolig med nummer en og det var liksom ikke noe stress. Nå er jeg vettaskremt på tanken om å bli 2barnsmor!! Hjelpes!! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tanken på å bli tobarnsmor er litt skremmende ja, herregud, vil jeg klare å holde styr på to viltre krabater??Hender at jeg har mer enn nok med en nå!!! Det går nok strålende får vi tro. Jeg var heller ikke spesielt bekymret forrige gang, men da var alt nytt, og alt utstyret måtte jo kjøpes, nå slipper vi det. Orker ikke å gruble og tenke på alt som kan gå galt, en skal være forberedt på at ting kan skje, men svangerskapet blir en herlig tid hvis man senker skuldrene og bare nyter hver eneste dag. Det er min filosofi:) Vi er utrolig heldig og priviligerte som får oppleve dette:) God helg med stadig større badeball...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...