Tante Gustava Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg bor i Oslo, og har skjønt det sånn at tildeling av barnehageplass skjer etter ansiennitet på når man søker (eller har jeg misforstått?). Lillemann her ble født i mai, og skal starte i barnehage august neste år. Noen sier at jeg bør søke allerede nå, mens andre sier det ikke er vits i å søke før hovedopptaket til neste år. Hvordan er det? Vet det er litt forskjell fra kommune til kommune, så lurer litt på hvordan dere andre oslo-mammaer har gjort det?
Fikk maibaby06 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Søk nå ikveld! Du får ansiennitet fra søknadsdato, så jo før jo bedre. Når du ikke har søkt før nå vil feks barn født i juli som har søkt straks gå foran dere i køen. Søknaden kan endres til søknadsfristen for hovedopptaket neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå