Gå til innhold

Søke barnehageplass?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo, og har skjønt det sånn at tildeling av barnehageplass skjer etter ansiennitet på når man søker (eller har jeg misforstått?).

Lillemann her ble født i mai, og skal starte i barnehage august neste år. Noen sier at jeg bør søke allerede nå, mens andre sier det ikke er vits i å søke før hovedopptaket til neste år. Hvordan er det? Vet det er litt forskjell fra kommune til kommune, så lurer litt på hvordan dere andre oslo-mammaer har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk nå ikveld! Du får ansiennitet fra søknadsdato, så jo før jo bedre. Når du ikke har søkt før nå vil feks barn født i juli som har søkt straks gå foran dere i køen. Søknaden kan endres til søknadsfristen for hovedopptaket neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...