mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 gjør hva hun kan for å komme foran meg på rangstigen.. Vi har jo rang her i huset må vite. Vel, vi hadde ikke det før lille Hund kom hit:o) Hun har helt klart forstått at min kjære er sjefen... men hun gjør det hun kan for å komme foran meg. Noe hun selvsagt ikke lykkes med, men som hun starter på med ny frisk hver morgen.... Det er litt slitsomt, men vi skal nok få henne til å forstå at hun faktisk er nederst, og når hun har forstått det.... vil hun være lykkelig med det:o) Og jeg hvisket henne i øret i går, at om min kjære måtte ta valget mellom deg og meg lille Hund, vel da er jeg sikker på at han velger meg. ( som om hun forstod hva jeg sa...Ha ha ha )
Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hehe:-) Smart liten frøken, prøver å snike seg forbi selveste husfrua... Valper er jo bare såå nydelige:-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hehehe, såklart hun prøver seg:-) Og såklart dere bare plukker det av henne med en gang. Det er viktig!!!
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Stakkars liten, da Er du redd for konkurransen, he he he he?
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Forresten... du burde heller gå i allianse med henne sånn at dere i fellesskap kan vippe ned sjefen fra tronen. Der må jo du sitte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå