bente69;) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 ..... å det er faen meg helt svart ute!!!!! Syns det er trist jeg, det betyr at sommern er på hell *snufs* Sikkelig høstvær er det også ((( Bosatt i østfold, om noen skulle lure på det.
lillebror er " forsinket" Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Uff, nei det er ikke bra naar de lange sommerkveldene tar slutt.... Men det faar jeg vel snart oppleve :-(
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Her og er det også fortsatt ganske så lyst ute..
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Her er det også mørkt buhu,men er litt koslig også da.Har tent telys og koser meg med en kopp kaffe mens jeg dibber/bammer:)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Ja uff, bor i Østfold selv, snart er det jul også, hihi, går så fort, nei denne sommeren har gått veldig fort (
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Mørkt her også. Har tent lys =) ser SKUMMEL film, jeg sitter bare å titter bort på filmen noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå