Gå til innhold

Klokka er litt over 22.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

..... å det er faen meg helt svart ute!!!!! Syns det er trist jeg, det betyr at sommern er på hell *snufs* Sikkelig høstvær er det også :((((

 

Bosatt i østfold, om noen skulle lure på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nei det er ikke bra naar de lange sommerkveldene tar slutt....

Men det faar jeg vel snart oppleve :-(

Skrevet

Her og er det også fortsatt ganske så lyst ute..

Skrevet

Her er det også mørkt buhu,men er litt koslig også da.Har tent telys og koser meg med en kopp kaffe mens jeg dibber/bammer:)

Skrevet

Ja uff, bor i Østfold selv, snart er det jul også, hihi, går så fort, nei denne sommeren har gått veldig fort :((

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Mørkt her også. Har tent lys =) ser SKUMMEL film, jeg sitter bare å titter bort på filmen noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...