Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Lar dere den henge utenfor posen før dere bruker den? Jeg har noen små skrukker på kjolen som har kommet etter at den har hengt i posen over en lengre tid. Tør ikke helt å bruke strykehjernet kjenner jeg.. Hvordan kan jeg bli kvitt dette? Hvis det hjelpe på om kjolen får henge løst noen dager?
*mamman til tw og bi* Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 det er viktig at kjolen henger fritt i posen.om posen er litt liten vil jeg anbefale deg et dynetrekk.det har jeg.hengt en mnd nå og er krøllfri(hadde skrukker i livet som er borte nå.vann på en klut kan evnt rette litt på skrukkene..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 kjolen henger i butikken og blir levert til frisøren om morgenen på dagen. de har eget påkledningsrom der.
Pappas fultreffer :) Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Min kjole henger i posen, men jeg fikk beskjed om at slepet måtte henges utenfor. Å det går bra det altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå