tuppa79 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 noen her som har opplevd de samme? synes det var så tili å få dette i 18 svangerskapsuke..
Lullunutu Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Fikk ganske tidlig dette jeg også, i uke 20 ca... Har blitt veldig mye etterhvert, av og til renner det og da må jeg bruke ammeinnlegg... Bare gjør det beste utav det og tenk på det at du ihvertfall ikke kommer til å ha noe problem med ammingen;-)
mammsen til L&W Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Råmelk heter det;)har en del jeg oxo men mest i fra det ene brystet bare..kommer en del her oxo ofte bare når jeg er borti..
mammsen til L&W Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 går inn i min 25 sv.uke nå snart;)
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 hei. jeg er bare i min 17 uke og jeg får også råmelk ut begynte i slutten av uke 16... lurer på hvordan det blir underveis hadde sånn forrige gang også, men på slutten så bare rant det når jeg var i dusjen hehe...bare ett super godt tegn at alt er som det skal
tuppa79 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 godt å høre det var flere som hr det slik:)
småsmurf Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Har jo lest om dette, men skjønner det liksom ikke... En kan begynne å få råmelk så tidlig som i uke 16-17? Blir ikke denne melka sur??? Og er det ikke da stor fare for brystbetennelse? Men så når ungen kommer, så er det mange som ikke får melk før om et døgn eller to, etter at ungen er født...? Vi må da være det eneste "pattedyret", som ikke har melk når ungen kommer!! Skjønner ikke dette jeg.. Jobber med dyr, så sammenligner en del der jeg..Hehe=)
jinte1983 Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 forrige gang jeg gikk gravid, begynte jeg å lekke før jeg var 12 uker på vei, og måtte gå konstant med ammeinnlegg i over 5 måneder. amming gikk kjempefint fra første stund for min del, så jeg var litt heldig der, hehe.... nå er jeg i uke 26 og har heldigvis ikke begynt å renne enda, selv om jeg har hatt råmelk lenge nå også... mennesker er rare dyr hehe... melka blir ikke sur, for er nylaging hele tiden om det er mye eller lite... så kan ikke sammenlignes med en kartong lettmelk, hehe...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Jeg er i uke 16+3 og hvis jeg klemmer på puppen så kommer det noen dråper... Men ikke ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå