Augustjente08 og ny spire Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hei Lurer på om det er nåke på gang.. har dei siste dagane følt at eg går me hovudet til babyen mellom beina og har vondt der nere! Får vondt i magen i bak i ryggen på kveldane og men når eg våkner neste morgen er det over lissom.. Kva hadde dere gjort? Har termin idag..
Kaosmamma' n Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Høres ut som du er på vei til å modnes, med tanke på ryggsmertene. Du skal vel til kontroll i løpet av uken vil jeg tro, og da kan du spørre legen om du eventuelt har begynt å få åpning.
Augustjente08 og ny spire Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Har også masse strålingar nedover beina.. men er førstegangs så vett liksom ikkje heilt kva eg ska kjenne etter.. skal til kontroll ja men det er til ein vikar doktor som er utenlandsk og som ikkje forstår meg og eg forstår ikkje han så føler ikkje så får å spørre han om det.. var hos han sist veke og fekk ingenting ut av den kontrollen så eg håper babyen kommer før den timen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå