lillebror er " forsinket" Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 en slags pute, som gjor at lillebror ikke kan snu seg paa magen naar han sover. Snur han mange ganger i lopet av natten. Blir saa bekymret naar han hele tiden sover paa magen. Noen som har/hatt en slik pute??
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 nei, det har jeg aldri hørt om. Hvor kan jeg se det?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Nei, sånn pute ha jeg aldri hørt om før.. Brukte babysafe selv på sønnen i den perioden..
lillebror er " forsinket" Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg har bestilt den paa helsekosten her nede. Vet de har den paa supermarkedet ogsaa, men den var ikke saa sot. Skal se om jeg finner den paa nettet.
lillebror er " forsinket" Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Den er vel ikke helt slik, men det var det nermeste jeg fant http://www.bienvenidoalmundo.com/interna_meme.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå