Monajenten Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hvordan går det med deg? Har du det fint? :-)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hei på du:-) bittelitt sliten idag..Fikk ikke skrotten min i seng før tidlig morgen; var på en goood fest igår der jeg brøt alle mine prinsipper om ikke å styrte, snuse (8 år siden sist - og kanskje 7.gangen i mitt liv jeg prøvde..), blande ulike alkoholenheter, drikke etter klokken 24.00, være i seng for 03.00 så det så.. ferie 2 dager til, så starter alvoret.. så nå er det music and lyrics på tv, samt cola og potetgull..sunt og godt... enn du?? alt bra?
Monajenten Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Ahhhh det hørtes deilig ut med en fest da;-) Hadde egentlig planer for gårsdagen selv, men det ordnet seg ikke med barnevakt. Går nå så som så med meg:-) Skal på ferie på lørdag da, og begynne på skole om 16 dager:-D DET gleder jeg meg masse til!!!
Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 hva slags skole ble det igjen? var det interiør?? husjakt, da? lagt på is??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå