pusekatta-fødeklar Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg har bare 3 uker til termin...men jeg har Ikke hatt noen tegn på noe som helst. ingen kynnere, ikke har slimproppen gått......det blir vel en overtidsbaby på meg.....
sloggi Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hei Du trenger ikke bekymre deg for det jeg hadde ingen tegn overhodet før vannet plutselig gikk 10 dg før termin
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Ikke noen tegn her heller og 11 dager til termin ;-( Men som Sloggi sier kan det jo skje plutselig. Håper det, for er ikke motivert for å gå over, selvom en ikke får gjort noe med det fra eller til. Kommer når de er klare vel :-)
Kaosmamma' n Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Høres helt normalt ut at du ikke kjenner noenting ennå. Det er jo faktisk like vanlig å gå over tiden som å føde før tiden. Og du er jo bare 37 uker gravid, og vanligvis skal jo babyen ihvertfall vente i 3 uker til før den kommer. Ting kan jo også gå veldig fort, noen føder jo i løpet av noen timer når det først begynner, så fatt mot, din tur kommer nok. Det sies jo at babyen kommer når den er klar, og når kroppen din er klar for fødselen.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 8 dager til termin her, og ikke så mye som en liten kynner engang. Er så lei og klar for å møte jenta mi at jeg ikke gruer meg til fødselen engang.. (kan hende pipa får en annen lyd når jeg står midt oppe i det hele da;p) Vi får satse på at plutselig så skjer det noe spennende!
pusekatta-fødeklar Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 godt at jeg ikke er alene om det da, hehe! Er rimelig lei av å være stoooooooooooooooooooooooooooor og tuuuuuuuuuuuuuuuuung!! Kan ikke huske at det var så tungt å gå gravid med den førstefødte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå