Gå til innhold

Er glad jeg nå:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt mye på forholdet med min samboer i det siste... Jeg veit jeg er glad i han og alt det der, men det har vært så mye som irriterer meg! Nå er sønnen vår og jeg på ferie og samboer er hjemme og jobber. Vi har vært her noen dager, og i starten var det veldig godt å gjøre litt anna. Men i dag tidlig kjente jeg på at jeg egentlig hadde mest lyst hjem til min kjære -kose, klemme og kysse. Litt godt å savne også ja...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God følelse det:)

Godt å få litt tid for seg selv å finne ut hva man vil og hvor man hører til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...