Gå til innhold

Vegghengt stellebord!!!!???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om rimelige vegghengte stellebord? Trodde Ikea hadde en type, men finner det ikke på nettet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sett etter, men ikke funnet, så vi laget et selv vi.

Skrevet

ikea sitt skal komme inn i sep/okto. det fikk i alle fall jeg beskjed om. grunnen til at de ikke hadde det, var at det var så populært at produsentene ikke klarte produsere fort nok. så dersom du kan vente litt, går det nok bra:)

Skrevet

Du får saumfare alle bruktsider på nettet. Mor mi kom over 2 stk (brio) på et loppemarked. Vi har itte så bredt bad så vi synes det det er helt genialt. Får plass til en hel bleiepakke, et par sett med klær ekstra, kluter, håndklær til å ha på stellematta inni, alle såper og kremer og stellesaker. og ei våterviettpakke. Er veldig fornøyd med brioskapet hvertfall:) Har montert det på motsatt vegg av vasken så kan bare snu meg å skylle opp kluten og kan holde på småtten samtidig. Bruker et sånn gammelt stellbord med sånn mykplast balje som kan bare slås sammen når vi itte bruker det når han bades.

Aldri angra et sekund på det alget av stellbord:)

Skrevet

Ikea sitt er bra. Vi har Brio sitt, dyrere, men veldig bra:-) God ide og sjå om du får tak i eit brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...