Gå til innhold

Slitsom dag i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår som ALLTID er smilende og fornøyd dagen lang, har hatt en skikkelig gråte/sutre dag. Han er bare halvannet, og jeg får så vondt av han, for det er jo ikke enkelt å skjønne hva som er galt når de er så små at de ikke kan uttrykke seg om allting. Han har det tydelig ubehagelig i dag, og vil bare kose. Men når han først koser, vil han ikke det heller, og setter jeg han ned gråter han skikkelig. Huff, syns kjempesynd på han :( Han har fått de tenner han skal bortsett fra 2 års-jeksler, han har ikke feber, men han virker slapp og trøtt uten matlyst. Fikk lagt han til vanlig tid i dag (åtte), og det gikk bra heldigvis. Han er alltid lett å legge. Etter altfor lite mat i løpet av dagen, klarte jeg til slutt å få i han kald sjokolademelk (!) Ville bare at han skulle ha NOE i magen når jeg la han. Vet ikke hvor jeg ville med dette innlegget, er bare utrolig sliten etter alle de timene i dag. Noen andre som har hatt det slik? Håper han er bedre i morgen, for når han ikke har det bra går jeg rundt med en hard klump i magen mens jeg gjør alt for å tilfredsstille han (siden dette tydelig ikke var trass på noen måte). I dag funket bare ingenting. Litt smil innimellom fikk jeg jo, men det gikk fort over til sutring igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager bare er sånn.

Min gutt som er like gammel har hatt mange sånne dager, men det har blitt bedre etter bare tre dager i barnehagen.

Slapp av nå, lag deg noe godt å spise, sitt under teppet og se en god film eller noe.

I morgen blir en bedre dag:-)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

De har vel dårlige dager de som alle andre:)

Det kommer en ny dag i morgen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...