Plutseliten :) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har ikke sett deg her før, men velkommen skal du være! Så flott at du var her inne i går kveld og dyttet opp bursdagslisten Synd du glemte å føre på deg selv...håper du snart dukker opp igjen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Takket være drømme så så jeg at Tiggywinkle hadde hatt bursdag:-) Takk til deg drømme! Og hun satt seg opp med bursdag 17.juli!
Plutseliten :) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Ja kjempeflott at hun passet på å dytte opp tråden,og jeg overså at hun hadde satt opp bursdagen sin..... Synes det er hyggelig med nye nick,bare synd du ikke rakk å skrive om hvem du er drømme siden du er helt ny på DIB,men det kommer sikkert Velkommen igjen!
drømme* Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 hei ;-) Takk for hyggelig velkomst ) Jeg var fast gjest på bim, men da lillemor ble født snubla jeg liksom inn her. De andre bimmerne gikk inn på et nytt forum ,men der fikk jeg ikke til å skrive , jeg er ikke så veldig flink på data :-) Jeg har ikke vært så aktiv skribent her, men leser jo innleggene da:-) hilsen meg
Trollmora Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Velkommen hit! Arti med flere nye nick, om man nå bare er litt med eller velger å være kjempeaktiv:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå