Soleie m/3 gull :) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hvor mye ville dere brukt på brylupps gave til en venninne`?? Er ikke bestevenninne, og pleier ikke være så mye med hverandre egentlig er mest snakking på telefon innimellom, og besøk av og til. har kjent henne i 5 år ca.
trompetisten Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Avhengig av inntekt og hvor god råd du har... Var i bryllup i helga, og der ga venninner/venner alt fra ca. 300 til drøyt 1000-lappen.
fox`y Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 hehe samme skrivefeil som jeg hadde i sta dette,fikk beskjed om at d heter bryllup. Jeg ga veninna mi 500 kr,en sånn stili bamse og kort:O) syns d er nokk jeg. Har jo ikke så god økonomi med 1 inntekt. hovedsaken er ikke hvor mye d er, men tanken bak d syns jeg:O)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 hehe, jepp var deg jeg så etter, for var ikke helt sikker på hvordan det ble skrevet. er liksom ikke et ord jeg bruker alt for masse:) ja var ca 500 kr jeg tenkte. har ikke så god råd vi heller så, og er helt enig med at det er tanken som teller:) får bare håpe hun har noen ønsker til den prisen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå