Gå til innhold

Jeg er så øm neden til, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt den følelsen siden jeg hadde mensen.. Det er ikke mensen vondt, men jeg er sånn øm bare.. Litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner :) Jeg er 33+3 forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha noe med festing av hodet å gjøre? Eller kanskje ubalanse i bakterieflora?

Skrevet

Jordmoren min mente det er pga at hodet holder på å feste seg, eller har festet seg. Om du har slik vond jeg antar du mener da. Noe jeg har vært plaget med, den siste uken. Ungen hadde festet seg på onsdag hos meg da....

Skrevet

ps: jeg tror jeg kjenner det igjen. Kan også sporadisk bli litt øm både ved mensen og nå, men har ikke noen forklaring...

Skrevet

Hmmm...Kanksje det..:) For å si det rett ut så virker det som at kjønnsleppene ( unnskyld at jeg er så direkte) eller rundt der at det er ømt og stikker litt, ikke akkurat stikking heller, men ihvertfall ømt..

Skrevet

Kan være at du har fått åreknuter, dette er noe som kan komme i svangerskapet, blir borte igjen etter fødselen.

Du kan ta et speil og se deg selv nedentil for å se om du kan se noe. Ser ofte ut som rød/blå hovne klumper, noen ganger kan du se blodårene også.

Nevn det neste gang du er til kontroll, er dette lenge til ta evt. en telefon.

Skrevet

Nei, tror nok ikke det er åreknuter.. Kunne ihvertfall ikke se noe til det.. Forhåpentligvis så er det bebisen som fester seg :)

Skrevet

har hatt det samme som deg i noen dager så gikk det heldig hvis over. føltes ut som underliver mitt skulle dette av.. og kjønsleppene var helt rødlilla. jeg klare heller ikke ha sex disse dagene... men så løsna det og da ble det bedre med en gang.

Skrevet

Huff.. Det hørtes ikke godt ut, bra det er over! Men det har ikke vært så ille som det du beskriver.. Jeg har bare vært øm, ikke rødlilla og ikke hatt så vondt som det høres ut som du har hatt.. Bare litt ømt her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...