alvamamma Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har vært på tur i regnet i dag og 2 åringen er ikke fornøyd med å gå i gummistøvler som er et halvt nr. for store og attpåtil tunge.. Vurderer å kjøpe Crocs sine, men har ikke hørt noen erfaringer. Noen som har dem?
flypapir Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Svigerinnen min har dem til sine to jenter på 2 og 4år, og de er veldig fornøyde. Jeg lurer litt på å prøve dem til min jente, så ville vært kjekt å høre flere erfaringer...
En_av_hver Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Vi hat til 7 åringen vår. Helt supre og veldig lette. Han elsker sine:-)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Vi hadde et par til jr, og de likte han utrolig godt å gå med. Helt suverent lette - og jeg fikk mange kommentarer fra de ansatte i bhg hvor "lett på tå" jr var i fohold til de med tunge støvler. De vi hadde kom det en liten sprekk i, på et sted der støvelen bøyde seg når han gikk. Det kan ha vært tilfeldig - men synd likevel. Vi kjøpte våre fra Taylorshoes - betalte ca 180 kr for støvlene der + litt i frakt. Slapp toll. Da vi kjøpte dem, solgte skoringen nøyaktig de samme til 599. Men : I år har jeg kjøpt et par fake støvvler av samme utførelse. Vi kjøpte dem på coop obs, men jeg har også sett dem på Rimi. De koster da 99 kr - og er omtrent helt like som originalen. Smurf har brukt sine i bhg i hele vår - og de er like hele og fine. ' Ville heller gått for et par sånne, en dyrere.
Anna Nym :o) Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Mine barn liker de veldig godt. Men syns de er litt trange å komme ned i. Kanskje mine barn har litt høy rist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå