Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Anton Lauritz Nikolai Teodor Hva synes du passer best?
prebs Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg synes alle passer - bare så det er sagt: ) Men Nikolai er favoritten min!
Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Synes også alle passer.. Likte Anton, jeg. Det var tøft.
sonne Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg liker Nikolai klart best av disse og synes også det passer veldig bra sammen med Gustav og Felix. Lauritz og Teodor er også ok og passer fint til brødrene. Har litt problemer med å se for meg en voksen mann med navnet Teodor da men. Anton blir litt for "gammelmanns-navn" for min smak og jeg synes heller ikke det passer så bra til brødrene.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Så gøy flere liker Anton, det er sambos favoritt, jeg liker det også bedre og bedre. Nikolai blir kanskje litt langt i forhold til Gustav og Felix? Teodor passer kanskje best på en gutt, selv om mange sikkert vil si det samme om Felix.. Lauritz blir sannsynligvis uansett mellomnavn.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Jeg syns absolutt Nikolai og Teodor er finest + de passer best sammen med Felix og Gustav. Liker ikke Anton så godt, forbinder det med sjokoladen Anton Berg. Syns Anton passer sammen med Gustav, men ikke sammen med Felix, blir litt stilkræsj. Lauritz er ok, men syns ikke det passer så godt med brødrenes navn.
Vannmann35 Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Gustav og Felix er to litt sjeldne navn, som har vært minimalt brukt de siste årene. I 2007 ble det født 59 Gustav'er og 105 Felix. Nikolai og Teodor er derimot poppisnavn og inne på navnetoppen, med andre ord vanlige og litt kjedelige navn sammenliknet med Gustav og Felix, selv om navnene i seg selv er helt fine. Jeg stemmer derfor videre frem Anton eller evt. Lauritz, som to navn som er mye mer i stil med brødrenes navn, og vel så flotte :-)
huldra87 Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Er litt usikker på hva jeg synes passer best. Jeg synes kansje Gustav og Felix er i to helt forskjellige stiler. Nikolai og Theodor synes jeg passer godt til Felix, mens at Anton og Lauritz passer til Gustav... :-) Men Lauritz er et navn har fått mer og mer sansen for da! Synes det er rett og slett tøft :-)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Likte best Lauritz, men med Anton som en god nr. 2.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Likte egentlig ingen av dem, men måtte jeg ha valgt hadde det nok blitt Nikolai..
Gjest Skrevet 12. august 2008 #15 Skrevet 12. august 2008 Tusen takk for svar ) Teodor er strøket av listen for denne gang, da vi er enige om at det kanskje ikke passer like fint på en voksen, men til dere som har valgt dette navnet: Det er knallflott. Vi heller veldig mot Anton, må si det..
navnefrik Skrevet 12. august 2008 #16 Skrevet 12. august 2008 Morsomt å lese denne tråden- her er det navn som jeg ikke kunne vurdert å bruke selv, bortsett fra Teodor da, som jeg synes er kjempekoselig (både på liten og stor). Men det er gøy å se andres meninger og smak! Anton er et solid og maskulint navn, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå