Gå til innhold

rier ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra kl 0350 i natt kom det SKIKKELIGE mensrygg og halebeintak hvær 20 min, å det var så regelmessig at jeg kunne stille klokka etter riene og ikke riene etter kl om dere skjønner, de sto på i 2 og en halv time med 20 min mellomrom og så dabbet det av , i hele dag har jeg bare hatt vanlig menssmerter..

såh, nå som jeg har fortalt dette til venner som har født før sier bare " er nok bare kynnere" men kynnere skal jo ikke være så vonde,skal ikke være regelmessige og skal gå over om jeg skifter sitte/liggestilling og om man går noen steg med kynnere skal det ikke gjøre vondt men det var vondt,de var regelmessige,gikk ikke over uansett hva jeg gjorde , og når jeg røyste meg for å gå på do så var det såååå vondt å gå .(måtte gå med bøyd rygg)

hva var dette ? om det var rier så kommer de snart tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

jeg vet ikke helt hva dette kan være, men det virker nå mistenkelig litt som rier da spør du meg.

Har selv hatt menssmerter nederst i korsryggen i hele dag og håper det gir seg i løpet av natta.

Kanskje det er begynnelsen på noe hos deg? Hvor langt er du på veg du nå da?

Jeg har tre uker igjen på tirsdag...

Skrevet

jeg har 3 uker igjen i morgen jeg ;) kult ;)

hjelper det å ta paracett på deg ? det hjalp iaffal ikke i natt.. håper på en måte at den kommer noe dager før termin , gjør meg ingenting og doktorn på sykehuset sier det går bra å føde nå (litt stor bebi)

er du ferdig alt nå da? pakka baggen?

Skrevet

Hei

hehe, jeg sa nettopp til gubben at jeg må få pakka den bagen snart! Han nevnte forresten at det var bra, for han hadde neppe klart å huske på noenting hvis vi måtte dra i hui og hast til st olavs (trondheim)

Jeg har ikke tatt paracet idag. bare liggi og "holdt ut" så jeg vet ikke noe om det :)

er redd for at jeg blir gående å gumle for mye av det også...

enn du? bagen er klar eller?

Skrevet

ja ;) jeg har vært klar i flere uker jeg nå ;)

har knaska på 4 paracettpakker i løpet av svangerskapet, legen pakka d på meg da jeg var plaga med hodepine:/ men jeg hadde så ont at jeg grein å kasta opp så da var det ingen bønn :P

tr.heim ja , jeg savner tr.heim .. bodd der noen år , gikk på gerhard schønning vgs og jobba noen år ... trøndergutta er hotte ;) hihi

rbk vant kampen over molde nå ;)

Skrevet

Jepp, vi fikk det med oss her :)

jeg har følt meg så laid back under hele svangerskapet hittil, men i de siste ukene har jeg kjent mer og mer på at det nærmer seg og kjenner også kanskje en smule fødselsangst midt oppi dette. Det er min tredje dette, men det er 10 år siden sist så det blir jo nesten som første gang igjen :)

Skal pakke i morgen, har vaska masse klær og skal få opp stellebordet snart også.

Har du gått ut i perm nå eller har du gått ut tidligere pga hodepinen din?

jeg har spist paracet i løpet av svangerskapet jeg også, men toppen en pakke til sammen tror jeg.

Vet du hva du får?

Jeg tror at min gutt kommer litt før terminen min som er 2/9, men jeg er jo ikke sikker da :)

Hva tror du om deg selv?

Skrevet

når hadde du første mensdag i siste mens?

nei vi vet ingenting ;) vi har en gutt på 8 år fra før (stesønn på heltid) så det er lenge siden pappan har vært igjennom dette å det er første for meg , så det blir liksom på nytt igjen for oss begge:P

ja nei jeg har jobba da jeg har greid å vært sykemldt noen dage så på jobb noen dager så sykemldt.. men den 2 juli ble jeg sykemldt ut hele svangerskapet. men en ting , må jeg søke om mammaperm hos arbeidsgiver? har glemt dette helt av siden det har vært ferie og ting..

jeg trur bebin kommer før uka er omme pga disse smertene her altså , tjenner det stiger litt og litt ..

må nok ringe jm i morgen å fortelle hva som har skjedd.. sykehuset ville ikke ha meg på kontroll de ..:( "bare vent på ekte rier" føler meg som en kasteball noen ganger :P

Skrevet

Det kan være modningsrier, disse kan jo pågå en stund før fødselen.

Er du usikker kan du ringe føden, og høre hva de mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...