Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg purret opp i dag og endret med det samme fra 10 til 13 personer. Det virket greit og jeg lurte på om vi hadde bort eller ikke. Joda, det ligger bestilling inne, men personen som tar i mot bestillingen over tlf. kan ikke bekrefte bestillingen............? Det må en annen gjøre, det skal ikke være enkelt sier jeg bare... Men iallefall, nå skulle den andre ringe tilbake for å bekrefte bestillingen. Dette lovet de jo på fredag også. Ringer de ikke tilbake denne gangen, foreslår jeg at vi bestiller bord et annet sted ! Har aldri vært borti lignende, så forbasket vanskelig kan det da ikke være...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jøss, snakk om å gjøre det innviklet da! Sikkert en mann som har laget de reglene der;-D Men helt enig med deg. Om ingen ringer og bekrefter det til deg innen rimelighetens grenser finner vi en annen lekeplass:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Eh...regner med at det er førstkommende fredag du mener? Altså 15.august og ikke mai;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 15. mai var da lenge til:o)) Men bord eller ikke, jeg skal ut, om jeg så må henge på Narvesen:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Bare husk på å si ifra hvilken av dem du henger på - finnes et par hundre stk!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Nå ja, siden det ligger en i Stortingsgata ikke så lagt fra Fridays, så kan jeg vel spise pølser der da:o))
Gjest Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 hehehe:)) ..mai er jo litt lenge til... Går ut i fra at vi har bord :-D Jeg holder dere oppdatert selvfølgelig
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Det blir nok bord, de har bare en litt rar måte å gjøre det på ))
Tiggywinkle Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Jeg prøver å komme - mannen har bursdag og jeg er fortsatt usikker på når han har invitert til besøk. Han skulle ta tak i dette selv (alltid meg som inviterer og styrer ellers...) - så det er jo slett ikke sikkert at det blir noe... Er klar for damenes aften ihvertfall:-)
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 ÅÅÅ, som jeg gleder meg. Det skal blir kjempekoselig!! Vi har bord klokka 16? Jeg kommer så fort jeg kan. Skal på jobb og har fått fysiotime kl. 14, men det er 2 min hjemmefra og tar vel ikke all verdens tid. Satser på å sette fra meg bilen i garasjen, stikke innom fysiodamen og løpe hjemom og ta på litt mascara oppå den gamle Vi sees, med eller uten regntøy
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 På jobb???? Dårlig planlegging eller;-D Men vi sees, og da er sikkert jeg god i farta da:-) Hahahaha!!!
♥Snulder Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Regntøy???? Nei vettu hva!!! .......;=) Slapp av damer... jeg har en avtale med høyere makter! I wish!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Jeg stiller i sexy boots og boblejakke, eller var det sexy jeans og regnfrakk, eller lårkort med utringet, eller boots og kort pannelugg, eller.....................nei nå ble jeg forvirret her!!! Men hårspenner skal jeg ihvertfall ha på meg!
♥Snulder Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Hehe... clogs, ræggiser og hårspenne.... Har ikke tid til å shoppe før vi skal møtes jeg... så her blir det pottittsekk (som min kjære datter ville uttalt det;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Hvordan ser den ut da du;-D Den potititsekken!!!
Ronja65 Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Takk for at du fikset et par plasser til:-))) tJeg kommer til og bli uten lap top i noen dager da den skal på reparasjon.t tt ttt har hakettttttt opp setg:-)tttt tttttttttttttttttttttttt Har en gammel pc i kjelleren, som jeg prøve og få på net. Hvis ikke sender snakker jegt meld klatten så jeg vet hvor dere er. Jeg kommer rett fra jobb, slutter på Ullevål 15.30..... Gleder meg:-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 I`m in. Skulle bare mangle. Og jeg gleder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå