Gå til innhold

Noen som vil se dagens produksjon ? Mer vognstæsj :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.smurfene.blogspot.com

:-) Artig når man først setter i gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er:)

Skulle ønske jeg var så flink at jeg kunne laget sånn til nevøen min. Sånn med puser hadde falt i smak hos mammaen der:)

Skrevet

Så flink du er:) jeg har så lyst til å sette i gang med litt sånne prosjekter også.. Tror jeg må ønske meg en symaskin:)

Skrevet

Så flink du er!! :o)

Skulle gjerne vært så flink, jeg ja...

Skrevet

si meg, har du ei zapp med liggestilling???

Skrevet

Ikke zapp, men Titanium breeze. Veldig lik zapp - men myyye billigere og med så og si full liggestilling ja. Genial vogn, masse demping på hjula bak også.

Selv om jeg er allergisk mot paraplytrillet, så måtte jeg bare ha denne. Kostet 899 på Barnas hus (tilbud) - og det er inkludert regntrekk og liggestilling.

Skrevet

Takk for det :-) Det er egentlig utrolig enkelt, og ikke minst gøy. Kjekt med et eget preg på vogna - og andre ting.

Det er bare å skaffe symaskin, og sette igang.

Skrevet

kommer ikke inn på bloggen din... noen triks?

Skrevet

takk for svaret:) det må jeg sjekke ut:)

Skrevet

Ikke jeg heller..............

Skrevet

Du er bare knallflink!!

Er det merkelapper du har på? :-)

Skrevet

Jeg kom inn uten hokus pokus jeg :-)

Skrevet

kjempeflink e du.. eg skal kjøpe meg symaskin imorra faktisk.. kanskje eg blir like flink som deg etter litt øving :-)

har du solgt easy walkern?? du kan sende meg pm om du bestemme deg for å selge den :-)

Skrevet

Ja, merkelapper må man ha :-) Tok bare så lang tid å få dem levert pga ferien -så jeg fikk ikke merket MT selene.

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg - så jeg har (på nåde) fått lov å vente en stund før jeg selger unna en av dem.

Elegance vogna blir nok god å ha som turvogn i vinter, med god pose oppi og det hele. Den er dessuten det jeg forbinder med en litt gammeldags babyvogn - og den er kjempefin.

Men jeg ser for meg at etter å ha dyttet den rundt en vinter - er jeg passe lei av at den er tung og upraktisk. Selger den nok til våren igjen.

Da er minsten så stor at vi kan ha Easywalkeren (som er digger) på hytta, og ta timmy vogna hjemme siden den kan legges helt flatt.

Mye vogner -. neida.

Skrevet

kor du kjøpte din easywalker?

lurt på å bestille den fra USA, da den kommer på halve prisen da, selv med frakt...

Skrevet

Jeg kjøpte den på bebiezaak.nl

Man må maile han mannen for å få priser - kjempeservice.

Jeg tror de har classic utgaven på tilbud på babyjungle.nl også.

Skrevet

Flink du er!

Så du hadde så fin seng med dekor fra "Så glad er jeg i deg"-boka. Husker du linken til hvor du kjøpte det?

Skrevet

Å, så fint å sy sånn innlegg til vogna selv! Hva brukte du for å "fore" det, slik at det ble litt tykkere? Brukte du noen "oppskrift" eller målte du bare til selv? (jeg har foreløpig kun sydd et sengtrekk i hele mitt liv, så er litt fersk på det her...)

Skrevet

Åååh, jeg vil også ha symaskin ;)

Hvor har du kjøpt de beholderne til babymaten? Jeg har sett "overalt" men ikke funnet noe som passer!!!

Skrevet

Beholderne til babymaten kjøpte jeg på Alexi.no rett før sommeren.

Til å fore vogn setetrekket, brukte jeg jr sitt krabbeteppe - siden han ikke bruker det mer (kjøpte gym matte) men om man legger et fleece teppe dobbelt, eller ullfleece stoff gjør det nytten.

Jeg brukte ingen oppskrift, men fri fantasi og bare målte meg frem til at det skulle passe perfekt i vogna vår.

Kjempelett.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...